بهترین دکتر ارتودنسی تهران ، دندانپزشک و متخصص ارتودنسی در تهران

بهترین دندانپزشک ارتودنسی

بهترین دکتر ارتودنسی تهران ، دندانپزشک و متخصص ارتودنسی در تهران

متخصص ارتودنسی در تهران ، بهترین دکتر ارتودنسی در تهران و انواع خدمات ارتودنسی با قیمت مناسب پزشک ارتودنسی را به همراه مزایا و معایب ارتودنسی زیر نظر دکتر ارتودنسی خوب بررسی خواهیم کرد.

جراحی ارتوژناتیک یک شاخه تخصصی از جراحی دهان و فک و صورت است و معمولاً بخشی از درمان دندانپزشک ارتودنسی است. این شامل اصلاح آرواره ها به منظور تغییر تراز و موقعیت آنها برای بهبود عملکرد و ظاهر دهان و گاهی اوقات راه هوایی (نحوه تنفس) است.برای کسب بهترین نتیجه ، دکتر ارتودنسی و جراحی ارتوگناتیک باید با هم برنامه ریزی شوند. انتخاب این نوع درمان نیاز به تعهد قابل توجهی از طرف شما دارد زیرا تغییر موقعیت های فک و دندان شما یک روند سریع نیست.

ارتودنتیست ها و دندانپزشکان هر دو به بیماران در بهبود سلامت دهان و دندان خود کمک می کنند ، اما به روش های مختلفی و حالا باید ببینید که بهترین دکتر دندانپزشک ارتودنسی کدام است. دندانپزشکی یک تخصص پزشکی گسترده است که به دندانها ، لثه ، اعصاب و فک می پردازد ، در حالی که ارتودنسی یک تخصص در دندانپزشکی است که بر روی اصلاح نیش ، انسداد و صافی دندان تمرکز دارد. یک تفاوت مهم این است که کلیه ارتودنتیست ها مانند Drs هستند. Burk و Flinn دندانپزشکان هستند ، اما همه دندانپزشکان دارای مجوز ارتودنسی نیستند. اما خب در این مطلب می خواهیم بهترین دندانپزشکی ارتودنسی را در تهران به شما معرفی کنیم.

بهترین دندانپزشک ارتودنسی

ارتودنتیست ها و دندانپزشکان هر دو به بیماران در بهبود سلامت دهان و دندان خود کمک می کنند ، اما به روش های مختلفی. دندانپزشکی یک تخصص پزشکی گسترده است که به دندانها ، لثه ، اعصاب و فک می پردازد ، در حالی که ارتودنسی یک تخصص در دندانپزشکی است که بر روی اصلاح نیش ، انسداد و صافی دندان تمرکز دارد. یک تفاوت مهم این است که کلیه ارتودنتیست ها مانند Drs هستند. Burk و Flinn دندانپزشکان هستند ، اما همه دندانپزشکان دارای مجوز ارتودنسی نیستند.

بهترین دکتر ارتودنسی و پزشک ارتودنسی در تهران ، متخصص ارتودنسی در تهران

دکتر ارتودنتیست کیست و بهترین دکتر ارتودنسی در تهران کیست

ارتودنسی یک شاخه تخصصی از دندانپزشکی است که در رسیدن به بهترین عملکرد و زیبایی شناسی ممکن بر رشد صورت ، دندان ها و فک ها تمرکز دارد. این معمولاً از طریق استفاده از پرانتزهای ثابت یا ارتودنسی شفاف و جداشونده حاصل می شود.

بهترین ارتودنتیست و بهترین دکتر ارتودنسی یک متخصص واجد شرایط است که ابتدا آموزش دندانپزشکی را آموزش داده است ، و سپس دوره کارشناسی ارشد سه ساله دیگری را نیز در سطح کارشناسی ارشد یا دکترا گذرانده است. پست های آموزش ارتودنسی بسیار مورد توجه است و قبل از آنکه دندانپزشک بتواند آموزش ارتودنسی خود را شروع کند ، برای کسب تجربه کار در جراحی های فک و صورت ، دندانپزشکی ترمیمی و دندانپزشکی کودکان لازم است.

آموزش تخصصی در بیمارستان های مرتبط با دانشکده های دندانپزشکی دانشگاه صورت می گیرد و این یک تعهد تمام وقت است. کارآموزان نظریه ارتودنسی را فرا می گیرند و همچنین در معالجه اعضای عمومی تجربه می کنند.

در پایان تحصیلات ، ارتودنتیست های کارآموز عضو عضویت در معاینه ارتودنتیکس کالج سلطنتی جراحان می شوند. این مدرک تحصیلی به همراه گواهی تکمیل آموزش تخصصی به آنها امکان می دهد تا به عنوان متخصص ارتودنسی در شورای عمومی دندانپزشکی ثبت نام کنند.

دکتر ارتودنسی خوب

شباهت های کاری دندانپزشک معمولی و دکتر ارتودنسی

شباهت اصلی بین دندانپزشک و ارتودنتیست این است که هردو روی مراقبت از دهان تمرکز دارند. متخصص ارتودنسی می تواند در مطب دندانپزشکی مشغول به کار باشد و همان دندانپزشک را نیز ارائه دهد. بنابراین از این نظر ، آنها کاملاً مشابه هستند. هر دو پزشک محسوب می شوند و با دندان و لثه سروکار دارند. اما تفاوت هایی هم بین بهترین دندانپزشک ارتودنسی و یک دندانپزشک عمومی وجود دارد

تفاوت دندانپزشک عمومی و ارتودنتیست

اختلافات بیش از شباهت ها وجود دارد. یک دندانپزشک ارتودنسی یا ارتودنتیست به عنوان یک متخصص دندانپزشکی به آموزش های اضافی نیاز دارد. اوضاع شبیه پزشک است که برای جراح شدن می تواند آموزش های اضافی کسب کند. تفاوت دیگر این است که متخصص ارتودنسی در کمک به بیماران در تراز دندانها ، بهبود نیش آنها یا قرار دادن آنها برای بریس ها و دستگاه های اصلاح کننده تخصص دارد. اگر بیمار اوربیت داشته باشد ، دندانپزشک او را به یک متخصص ارتودنسی ارجاع می دهد.

خدماتی که یک دندانپزشک خوب ارائه می دهد از جمله موارد زیر است:

  • پوسیدگی دندان
  • کانال های ریشه
  • بیماری لثه
  • تاج ها
  • پل ها
  • روکش ها
  • سفید کردن دندان ها

ارتودنتیست ها دندانپزشکی هستند که در تراز کردن دندان ها تخصص دارند و خدمات مربوط به:

  • دندان های نادرست
  • دندان های شلوغ
  • کج و ناصاف بودن دندان
  • کمبود دندان

را ارائه می دهند

بهترین متخصص ارتودنسی و دکتر ارتودنسی در تهران کیست و چه کارهایی انجام می دهد

ارتودنتیست ها به اصلاح کردن دندان های کج کمک می کنند ، اما به بیماران در موارد دیگر نیز کمک می کنند. این موارد شامل اوربیت ، ضربات متقاطع ، فاصله بین دندان ها ، ازدحام زیاد دندان ها و درمان اختلالات گیجگاهی فکی (TMD) است. مشکلات اضافی فک نیز باید توسط متخصص ارتودنسی معالجه شود.

بهترین دکتر ارتودنسی

در حالی که ممکن است یک دندانپزشک علاوه بر استخراج ، معالجه TMJ و پر کردن را نیز انجام دهد ، مراقبت های ارتودنسی را نیز ارائه می دهد ، اعتماد به لبخند شما به یک متخصص ارتودنسی می تواند روشهای مختلف موردنیاز را متعادل تر کند و این کار باعث شناخت بهتر بهترین دندانپزشک ارتودنسی شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت بین دندانپزشکان و متخصص ارتودنسی یا برنامه ریزی یک مشاوره اولیه با دکتر از طریق لینک مشاوره در واتساپ، پایین همین صفحه استفاده کنید. یک دندانپزشک ارتودنسی خوب ، برای اصلاح و بازسازی دندان شما خدمات زیر را ارئه می دهد.

ارتودنسی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا دندان های نادرست و یا قرار گیری نادرست می توانند منجر به خطر بیشتر پوسیدگی دندان و لثه شوند. قرار گیری دندان های ناصحیح می تواند دندانها را برای رشد سخت تر و دردناک تر کند که منجر به بهداشت دهان و دندان ضعیف در مناطق خاص شده و بر سلامت دهان شما تأثیر بگذارد.

یک دکتر ارتودنسی خوب روش های درمانی موثری را برای درمان و اصلاح دندان های بیمار ارائه می دهد تا بتوانید:

  • فاصله بین دندان ها را ببندد
  • اطمینان حاصل کنید که دندانها و فک شما به درستی تراز شده اند
  • دندان های کج را صاف کنید
  • عملکرد دهان را بهبود بخشد (مانند غذا خوردن یا گفتار)
  • دندان های کناری نادرست خود را اصلاح نمایید

یک دندانپزشکی ارتودنسی خوب در تهران می توانند با دیدن تاریخ دندانپزشکی شما، گرفتن یک الگو از دندان ها/ یا گرفتن اشعه ایکس ، نیاز به انجام کارهای ارتودنسی به صورت دوره ای بپردازد.

بهترین دندانپزشک ارتودنسی

برنامه های درمانی ارتودنسی معمولاً از یک ابزار ارتودنسی تشکیل شده است که می تواند دندان های شما را به آرامی صاف کند. نمونه هایی از ابزارهای ارتودنسی عبارتند از: پرانتز ، تراز ، نگهدارنده ، چرخ دنده های سر ، یا Invisalign®. این ابزارها برای تولید نتایج مناسب نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. ارتودنتیست شما که بهترین دکتر ارتودنسی نیز محسوب می شود دستورالعمل های خاصی را همراه با درمان خود در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید.

برای راهنمایی در مورد انجام ارتودنسی در تهران از طریق دکمه مشاوره در واتساپ، با ما در تماس باشید.

 

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید