چگونه یک خمیر دندان خوب انتخاب و خریداری کنیم

خمیر دندان خوب

چگونه یک خمیر دندان خوب انتخاب و خریداری کنیم

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که یک خمیر دندان خوب چه خمیر دندانی است؟ یا چطور بهترین خمیر دندان را انتخاب و خریداری کنید؟ در این مطلب تمام مشخصات یک خمیر دندان خوب را بررسی می کنیم.

همه لبخند سفید و درخشان می خواهند. یکی از راه های تحقق این امر مسواک زدن در دو نوبت صبح و شب است. خمیردندان هایی که استفاده می کنید تفاوت ایجاد می کند ، بنابراین در انتخاب خود کمی فکر کنید. در اینجا ویژگی هایی وجود دارد که باید جستجو کنید و اینکه دفعه بعدی که برای خرید خمیر دندان اقدام می کنید باید از آنها جلوگیری کنید.

کیفیت خمیر دندان خوب

خمیر دندان خوب

فلوراید

انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) می گوید که مسواک زدن با خمیر دندان خوب حاوی فلوراید مهم است. فلوراید که معمولاً جنگنده حفره یا پوسیدگی دندان نامیده می شود ، لایه خارجی دندانهای شما را که به مینا معروف است ، در برابر اسیدهایی که باعث پوسیدگی دندان می شوند ، مقاومت بیشتری می بخشد. هنگام خواندن برچسب های خمیردندان ، بدنبال موادی مانند فلوراید سدیم ، فلوراید استن ، یا فسفات مونوفلوراید (MFP) باشید. تا زمانی که هر یک از این مواد حاوی فلوراید وجود داشته باشد ، می توانید به خمیر دندان خوب اعتماد کنید تا به شما در حفظ لبخند زیبا کمک کند.

مهر پذیرش ADA

ADA مهر و موم پذیرش خود را به محصولاتی اعطا می کند که از نظر علمی ارزیابی شده اند و در ارائه وعده های برچسب ایمن و موثر هستند. شرکت های تولید کننده خمیر دندان برای کسب مهر باید از الزامات قانونی فراتر روند نکته: شما می توانید مهر و موم پذیرش ADA را در انواع محصولات بهداشت دهان و دندان ، از جمله مسواک های برقی ، نخ دندان ، نوارهای سفید ، و حتی محافظ های دهان و فیلترهای آب پیدا کنید.

توانایی های مبارزه با تارتار

خمیر دندان خوب

تارتار که به آن پلاک هم گفته می شود ، نوعی پلاک دندانی سخت شده است که به پوسیدگی دندان کمک می کند. تمام خمیردندان ها با در بردن مواد ساینده ، مانند کربنات کلسیم یا سیلیس ، برای از بین بردن ذرات غذا و باکتری های ایجاد کننده تارتار ، به درجاتی از پیشگیری از تارتار دست می یابند.

محافظت از مینا در خمیر دندان خوب

مینای دندان ، پوشش نازک و سخت دندان شما است که از حساسیت به دمای گرم و سرد جلوگیری می کند. از آنجا که مینای دندان به مرور فرسایش می یابد و بدن شما نمی تواند آن را دوباره تولید کند ، خرید خمیر دندان خوب مهم است که مینای دندان شما را از اسیدهای موجود در غذاهای خاص تقویت و محافظت می کند.

مواد ایمن

خمیر دندان خوب

تمام محصولات قابل اعتماد خمیر دندان فقط حاوی موادی هستند که توسط سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تأیید شده اند. برای اطمینان از این که کالایی که خریداری می کنید اینگونه است ، توصیه می کنیم که خمیر دندان خوب را از مارک های شناخته شده مانند Crest ، Colgate ، Sensodyne و Tom’s of Maine خریداری کنید.

طعم و بافت دلپذیر

این کیفیت صرفاً بر اساس اولویت است. انواع مختلف طعم دهنده نعناع در مارک های مختلف خمیر دندان یافت می شود و رنگ و قوام آن نیز متفاوت است. اگر آخرین خمیردندان خریداری شده گوپی یا طعم خنده دار شما بود ، آن را دور بریزید و چیز جدیدی را امتحان کنید. اگر محصولی را نگه دارید که از استفاده آن لذت نمی برید ، به احتمال زیاد از کارهای مهم بهداشت دندان چشم پوشی می کنید.

سفید کردن

وقتی صحبت از سفید شدن دندان ها می شود ، خمیردندان ک تاثیر ترین روش موجود است. ممکن است در مدت زمان طولانی بتوانید با یک سایه سفید شوید ، اما نمی توانید رنگ سفید را به دندانهای زرد برگردانید. هنوز هم ، اگر اخیراً سفید کاری در مطب انجام داده اید ، استفاده از خمیر دندان سفید کننده خوب  پس از آن می تواند به شما در حفظ درخشش کمک کند.

فرمول حساس

اگر دندان های حساس یا لثه ای دارید که ریشه های محافظت نشده را در معرض دید قرار می دهد ، از خمیر دندان تهیه شده برای درمان این مشکل خرید کنید. موادی مانند کلرید استرانسیم و نیترات پتاسیم توانایی اعصاب دندان را در انتقال درد کاهش می دهد. توجه داشته باشید که ممکن است چهار تا شش هفته استفاده از دو بار در روز طول بکشد تا نتیجه ای حاصل شود. همچنین ، خمیر دندان با فرمول حساس و خوب ، درد ناشی از پوسیدگی دندان را خنثی نخواهد کرد.

از خمیر دندان زیاد استفاده نکنید

تبلیغات خمیردندان به مردم نشان می دهد که مسواک خود را پر از این مواد می کنند ، اما فقط باید به مقدار یک نخود این کار را انجام دهید. استفاده بیشتر از این به دندان هایتان کمک نمی کند که تمیزتر شوند – این محصول به سادگی هدر می رود و به این معنی است که سریعتر تمام می شود. هنگامی که به کودک در مسواک زدن کمک می کنید ، مقدار کمتری را نیز روی مسواک او قرار دهید.

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید