بلیچینگ دندان چیست ، قیمت ، تعرفه خرداد 1402 در تهران

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان چیست ، قیمت ، تعرفه خرداد 1402 در تهران

بلیچینگ دندان چیست  ، قیمت و تعرفه بلیچینگ خرداد 1402 در تهران چقدر است ؟ سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان روشی است که لکه های زرد و تغییر رنگ دندان را از بین می برد یا دندان هایی که از رنگ طبیعی خارج شده اند را ترمیم می کند. بلیچینگ دندان چیست و قیمت و تعرفه آن در تهران چقدر است؟

گزینه های بلیچینگ دندان :

  • سفید کردن دندان ها در مطب
  • سفید کردن دندان در منزل
  • ترکیبی از یک یا دو جلسه از هر دو روش فوق

بلیچینگ دندان

روش سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان بر اساس شدت لکه و نوع آن در جلسه بررسی مشخص می شود.

در هر سه روش ، استفاده از محصولات سفید کننده مبتنی بر پراکسید هیدروژن. روش سفید کردن در منزل از 3٪ -15٪ پراکسید هیدروژن وجود دارد در حالی که این میزان در سیستم سفید کردن دندان در مطب 15٪ -40٪ است.

محصولات مختلف با درصد مختلفی از مواد مؤثر برای کلیه روش فوق ذکر شده است.

زمان استفاده هر ماده و خلق و خوی آن متفاوت است که اساس آن را بر اساس شرایط تعیین می کند. نگه داشتن مواد در مدت زمان طولانی تر یا کوتاه مدت منجر به نتیجه بهتر نمی شود و ممکن است باعث حساسیت زیادی به دندان شود.

هر نوع بلیچینگ دندان مزایا و مضرات خود را دارد. قبل از انجام روش سفید کردن در منزل ، باید با دندانپزشک خود مشورت کنید. این روش برای همه توصیه نمی شود. روکش دندان یا کامپوزیت که شکل دندان را نیز عوض می کند می تواند راهی موثر برای زیبایی بیشتر دندان ها باشد.

بلیچینگ دندانبلیچینگ دندان چیست ؟

بلیچینگ دندان در مطب دندانپزشکی

بلیچینگ دندان چیست ؟ روش سفید کردن دندان یا بلیچینگ دندان در مطب ، می تواند سریعتر دندان را روشن تر کند. راه حل های سفید کننده که در مطب استفاده می شوند از کیت های خانگی قوی تر هستند. علاوه بر این ، نور ، گرما یا ترکیب هر دو ممکن است سرعت را افزایش داده و روش سفید کردن را تشدید کند.

سفید کردن دندان در منزل

بلیچینگ دندان

روش های مختلفی برای روش سفید کردن در منزل وجود دارد که متداول ترین روش ها عبارتند از:

نوارها و ژلهای سفیدکننده دندان: دندانها را با مسواک یا نوارهای نازک بکشید. این محصولات سفید کننده مبتنی بر پراکسید هیدروژن باید دو بار در روز به مدت 10-14 روز استفاده شود و نتیجه آن حداقل 4 ماه طول بکشد.
خمیردندان های سفید کننده دندان. از آنجا که آنها به راحتی ساینده هستند ، هر خمیردندان دیگر همان اثر را دارند و به از بین بردن لکه دندان کمک می کنند. با این حال ، سفید کردن خمیر دندان حاوی مواد شیمیایی و مواد جلا دهنده است که می تواند بدون استفاده از مواد سفید کننده لکه ها را از بین ببرد.

سفید کننده دندان نسبتاً ارزان هستند و تقریباً یک سایه را درخشان می کنند. برخی از خمیردندان های سفید کننده حاوی پراکسید هستند اما اثر زیادی ندارند زیرا به اندازه کافی طولانی روی دندان نمی گذارند.
قالب های سفید کننده دندان: در این روش یک سینی محافظ مانند دهان که توسط ژل های پایه پراکسید پر شده است ، می تواند در روز برای چند ساعت در روز و به مدت چهار هفته استفاده شود. می توانید این قالب های سفید نشده را بدون نسخه از داروخانه خریداری کنید یا از دندانپزشک خود بخواهید که قالب های سفارشی را برای شما ایجاد کند.

در محصولات بلیچینگ دندان چه موادی وجود دارد؟

ماده فعال سفید کننده های دندان موجود در دندانپزشکان یا داروخانه ها پراکسید (هیدروژن یا کاربامید) است. پراکسید هیدروژن عامل سفید کننده واقعی است، در حالی که پراکسید کاربامید به پراکسید هیدروژن تجزیه می شود.

محصولات سفید کننده ای که می توانید از دندانپزشک تهیه کنید بسیار قوی تر از محصولاتی هستند که بدون نسخه خریداری می شوند. سفید کننده هایی که دندانپزشکان استفاده می کنند ممکن است بین 35 تا 45 درصد پراکسید داشته باشند در حالی که کیت های سفید کننده خریداری شده از فروشگاه مانند نوارهای سفید کننده یا سینی ها معمولاً فقط 7 درصد پراکسید دارند. سایر ترکیبات موجود در سفید کننده های تجویز شده توسط دندانپزشک و OTC شامل گلیسیرین، کاربوپول، هیدروکسید سدیم و طعم دهنده ها هستند.

اجازه دهید دندانپزشک بلیچینگ دندان را انجام دهد

انجمن دندانپزشکی آمریکا (ADA) توصیه می کند اگر دندان های خود را سفید می کنید، ابتدا با دندانپزشک مشورت کنید. دندانپزشک می‌تواند بهترین گزینه‌های سفیدکننده را برای شما بیابد و برای جلوگیری از عوارض بر یک برنامه درمانی نظارت کند.

سفید کردن حرفه ای را می توان در مطب دندانپزشک در حدود یک ساعت انجام داد. این روش شامل استفاده از یک ژل سفید کننده دندان حاوی بین 25٪ تا 40٪ پراکسید هیدروژن است، و سپس یک لامپ گرم کننده ویژه را به مدت 3 فواصل 20 دقیقه ای به دندان های خود می زنید، با استفاده مجدد از ژل بین فواصل زمانی. برخی از دندانپزشکان نیز ممکن است از لیزر استفاده کنند که گزارش شده است که روند سفید شدن را تسریع یا فعال می کند. در طول عمل سفید کردن از یک سد محافظ استفاده می‌شود تا لب‌ها، لثه‌ها و زبان شما را از ژل سفیدکننده دور نگه دارد تا روی دندان‌هایتان بماند. برای نتایج بهینه، دندانپزشک معمولاً سینی های سفید کننده را برای دندان هایتان به شما می دهد تا بتوانید در خانه با محلول های بلیچینگ پیگیری کنید.

یک درمان سفید کردن دندان در مطب دندانپزشکی می تواند حدود 500 دلار برای درمان سبک یا 300 تا 400 دلار برای سینی های سفارشی هزینه داشته باشد.

سفید کردن دندان در خانه

کیت های سفید کننده دندان بدون نسخه از آنجایی که ارزان و آسان برای استفاده هستند، محبوب شده اند. آنها حاوی مقادیر کمتری پراکسید نسبت به محصولات سفید کننده استفاده شده توسط دندانپزشکان هستند، اما برخی از افراد می توانند نتایج خوبی داشته باشند، اگرچه زمان بیشتری نیاز است. کیت ها و محصولات سفید کننده OTC شامل سینی های سفید کننده، نوارها، شستشوها و خمیر دندان ها می باشد. قیمت ها بین 25 تا 100 دلار است.

انجمن دندانپزشکی آمریکا هنوز سفید کردن تحت نظارت دندانپزشک را به عنوان ایمن ترین روش برای مینای دندان توصیه می کند. محصولاتی که دندانپزشکان استفاده می کنند نیز در از بین بردن لکه های عمیق موثرتر هستند. اگر تصمیم به خرید محصولات سفید کننده در داروخانه دارید، به دنبال مهر تایید آکادمی دندانپزشکی آمریکا باشید. مهر و موم ADA به این معنی است که محصولات دارای استاندارد بالاتری نسبت به قانون مورد نیاز هستند، و ارزیابی شده و ایمن و موثر تشخیص داده شده است.

همچنین شما می توانید از پولیش دندان برای زیبایی ، سفیدی و براقی هرچه بیشتر دندان های خود استفاده نمایید.

برای اطلاع از نرخ و قیمت بلیچینگ دندان در مطب با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید یا می توانید از طریق دکمه مشاوره در واتساپ از هزینه های بلیچینگ دندان در تهران آگاه شوید.

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید