بهترین خمیر دندان برای مصارف مختلف کدام است

بهترین خمیر دندان

بهترین خمیر دندان برای مصارف مختلف کدام است

در این مطلب بهترین خمیر دندان های حرفه ای و مناسب همه نوع دندان در سال 2020 و 2021 را معرفی می کنیم تا بتوانید دندان های سفید تر و سالم تری داشته باشید.

بهترین خمیر دندان 2022

خمیر دندان Crest Complete Whitening

بهترین خمیر دندان

بهترین خمیر دندان 2022 : خمیر دندان شما باید برای سلامتی دندان شما کمی سفید کنندگی داشته باشد. سفید کنده کامل Crest (خمیر دندان) Crest با پلاک مبارزه می کند ، از لثه ها دفاع می کند و لکه ها را از بین می برد.

این خمیر دندان پذیرفته شده توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا ،حاوی سدیم فلوراید است ، ماده ضد انحصاری که باعث سالم ماندن دندان ها می شود. دندان های شما را تقویت می کند ، از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند و مینای دندان را تقویت خواهد کرد. این خمیردندان همچنین حاوی مواد سفید کننده دندان است ، و افزودن مواد مؤثر در دهانشویه مینی پودر ممکن است بعد از مسواک زدن نفس بیشتری به شما ببخشد.

بهترین خمیر دندان از نظر کارایی و قیمت: خمیردندان مراقبت های کامل Pepsodent

بهترین خمیر دندان

ویزیت دندانپزشکی ارزان نیست ، بنابراین یافتن بهترین خمیر دندان مناسب که به خوبی کار کند برای سلامتی دندان شما (و کیف پول شما) ضروری است. Pepsodent برای اولین بار در سال 1915 منتشر شد ، و بیش از 100 سال بعد ، هنوز هم یکی از برترین خمیردندان های بازار است.

گرچه این یک انتخاب ارزان قیمت است ، اما حاوی همان سدیم فلوراید سدیم با خمیرهای گران قیمت است. این دندان ها و لثه های سالم را ترویج می کند ، و بدون هزینه زیاد سایر گزینه های داروخانه ، با خرابی دندان می جنگد.

بهترین خمیر دندان های سفید کننده: Hello Oral Care extra whitening floride

خمیر دندان Hello

لبخند شما اولین چیزهایی است که آشنایان در مورد شما به آن توجه می کنند ، و داشتن درخشندگی زیاد که به آن افتخار کنید می تواند به شما در افزایش اعتماد به نفس کمک کند. Hello Oral Care extra whitening floride یک گزینه سفید کننده طبیعی است که به از بین بردن لکه ها از سطح دندان های شما کمک می کند.

بهترین خمیر دندان : خمیر دندان Hello حاوی فلوراید برای سلامتی دندان است و ترکیب طبیعی آن دندانها را بدون استفاده از مواد شیمیایی سفید می کند. هیچ میکروبید یا پراکسید وجود ندارد که می تواند روی مینای دندان شما سخت باشد و به جای شیرین کننده های مصنوعی ، نفس شما را با استویا تازه می کند. این یک گزینه minty برای سفید تر کردن ایمن و موثر است.

بهترین خمیر دندان ذغالی: Dental Expert Activated Charcoal Teeth Whitening

بهترین خمیر دندان

خمیر دندان فعال شده از ذغال سنگ یکی از گرمترین روندهای مراقبت از دندان در حال حاضر است. این خمیردندان به عنوان یک درمان سفید کننده محبوب به شمار می رود، و مطالعه سال 2019 شواهدی یافت که می تواند در از بین بردن رنگدانه زرد ناخواسته از دندانهای شما مؤثر باشد. خمیر دندان فعال شده ذغال سنگ Cali White انتخاب برتر برای هر کسی است که می خواهد آن را امتحان کند.

این خمیر دندان حاوی ذغال فعال درجه یک از مواد غذایی است ، بنابراین دیگر نیازی به نگرانی در مورد ناراحتی و صدمه دیدن مینای دندان ندارید. همچنین حاوی جوش شیرین است که یک ماده مؤثر و ایمن برای سفید کردن دندان ها است. طعم نعناع اقیانوس آرام و عصاره روغن نعناع طعم تازه ای به آن اضافه می کنند

خمیر دندان برای بیماری لثه: Crest Gum Detoxify Deep Clean

خمیر دندان Gum Detoxify

پیشگیری و درمان بیماری لثه در خانه با مسواک زدن و نخ دندان زدن به طور منظم شروع می شود ، و Crest Gum Detoxify Deep Clean برای مقاومت و بهبود لثه ساخته شده است. این فرمول مایع خمیردندان به شما کمک می کند تا در یک ناحیه قابل دسترسی در اطراف لثه های خود یک اسکراب کامل قرار دهید.

فوم خنک کننده باعث ایجاد پلاک در اطراف لثه شما با یک فرمول فلوراید تأیید شده با ADA می شود و به فضاهای محکم بین دندان های شما برای تمیز کردن عمیق نفوذ می کند

خمیر دندان برای دندانهای حساس: سفید کننده تقویت کننده خمیر دندان Sensodyne Pronamel
خمیر دندان Pronamel

حساسیت دندان وقتی بروز می کند که بعد از خوردن غذای بسیار سرد یا گرم ، غذای اسیدی یا بعد از مسواک زدن احساس درد کنید. اگرچه می توانید با پرهیز از بعضی از غذاهای محرک خود ، درد خود را کاهش دهید ، زندگی بدون بستنی مورد علاقه یا غذای پرادویه شما سخت تر است. خمیر دندان مخصوص دندان ممکن است زندگی با دندانهای حساس را کمی ساده تر کند و Sensodyne یک برند برتر برای افراد دارای دندان های حساس است.

سفید کردن دندان برای بعضی از افراد غیر از این است ، اما این فرمول به آرامی سفید می شود بدون اینکه به تحریک شما بیفزاید. این خمیردندان برای محافظت از مینای دندان شما در برابر فرسایش بیشتر طراحی شده است ، همچنین باعث می شود مواد معدنی مانند کلسیم برای لبخند قوی تر به سطح دندان شما نفوذ کنند.

خمیر دندان برای از بین بردن بوی دهان: خمیردندان TheraBreath Fresh Breath
بهترین خمیر دندان

یافتن درمانی که باعث خنثی کردن معضل شما می شود چالش برانگیز است. دهانشویه ها باعث تسکین می شوند ، اما افزودن یک لایه دیگر به درمان شما می تواند به شما کمک کند تا نفس خشبو تری داشته باشید. خمیر دندان TheraBreath دارای فلوراید برای محافظت از دندان های شما در برابر پلاک و حفره ها و همچنین مواد اضافی برای خشبو سازی بوی دهان است.

این خمیر دندان خفیف عاری از مواد شوینده ، رنگ های مصنوعی ، طعم دهنده ها و شیرین کننده ها است. ترکیب اختصاصی آن به باکتری هایی که باعث بوی بد دهان می شوند حمله می کند و فرمول اکسیژن اکسیژن را اضافه می کند که ممکن است حتی باکتری های بیشتری نیز مبارزه کند.

بهترین خمیر دندان برای رفع خشکی دهان: Biotene Gentle Formula Fluoride

بهترین خمیر دندان

خشکی دهان شرایط تحریک کننده ای است که غدد بزاقی شما بزاق کافی برای مرطوب نگه داشتن دهان شما ایجاد نمی کند. این بیماری ناشی از برخی شرایط پزشکی ، پیری است و به عنوان یک عارضه جانبی بسیاری از داروها ایجاد می شود.  استفاده از محصولات صحیح مراقبت از دهان می تواند به شما در مقابله با ناراحتی خشکی دهان کمک کند ، و خمیردندان فرمول فلوراید نوری بیوتن ، لثه ، زبان و گونه های داخلی شما را مدت ها پس از کنار گذاشتن مسواک راحت نگه می دارد.

فرمول کم کف فاقد سدیم لوریل سولفات است که ممکن است برای بعضی از افراد تحریک کننده باشد. این ماده هنوز هم حاوی فلوراید برای محافظت از دندان های شما در برابر پوسیدگی است ، اما مواد مرطوب کننده ملایم از تحریک جلوگیری می کنند و باعث تسکین تسکین دهنده از خشکی دهان می شوند.

بهترین خمیر دندان برای کودکان : خمیر دندان Helo Kids

اگر کودکان شما ترجیح می دهند هر کاری بکنند تا مسواک نزنند ، خمیر دندان با طعم میوه Hello Oral Care را امتحان کنید.

جوانب مثبت: طعم دهنده های خمیردندان برای کودکان جذاب خواهد بود ، کودکانی که دوست دارند طعم و مزه در مورد مسواک زدن دندان های خود کمتر مبارزه کنند ، خمیر دندان فاقد رنگ و مواد نگهدارنده است ، هم در نسخه بدون فلوراید و هم بدون نسخه فلوراید.

منفی ها: سازگار بودن این خمیردندان ها می تواند منجر به خراب شدن در سرویس بهداشتی شود ، اگر بچه ها خمیردندان را قورت دهند ممکن است دچار معده درد شوند.

درگیری با بچه های کوچک در مورد مسواک زدن می تواند یکی از آن جنگ هایی باشد که آرزو می کنید از آن اجتناب کنید. سپس به یاد می آورید که والدین آنها هستید ، بنابراین باید به کودک خود عقل مراقبت از دندان های او را یاد دهید.

بنابراین به جای مبارزه با زمان مسواک زدن ، نوع دیگری از خمیردندان را در نظر بگیرید که طعم دهنده های آن بهتر از خمیردندان های سنتی مینی است. سلام خمیردندان های Oral Care طعم های زیادی مانند بچه ها دارند ، بنابراین آنها تمایل بیشتری خواهند داشت

شما از چه خمیر دندانی استفاده می کنید؟

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر در "بهترین خمیر دندان برای مصارف مختلف کدام است"

  1. مجید

    من از اکتیدنت استفاده میکنم که طبیعی هست و کاملا راضیم ازش
    https://actident.co

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید