طراحی خط لبخند چیست و چه مزایا و عوارضی دارد

طراحی خط لبخند

طراحی خط لبخند چیست و چه مزایا و عوارضی دارد

طراحی خط لبخند پروتکل مدیریت اشکال ، کانتورها و رنگ دندانها است زیرا در لبخند ظاهر می شوند و در چهره فرد متناسب هستند. این پروتکل و مدیریت برای دستیابی به یک نتیجه موفق باید با عناصر عملکرد و سلامتی که برای هر فرد خاص است ، تعادل برقرار کند.

طراحی لبخند از فناوری رایانه در طراحی و ساخت پروتزهای دندان استفاده می کند. این درمان تحت کنترل رایانه ای است که می تواند برای تشخیص و جراحی ایمپلنت نیز مورد استفاده قرار گیرد و این امر باعث می شود تا میزان طراحی سفیدی دندان ها به درستی انجام شود.

خط لبخند

با استفاده از نرم افزار ، دندانپزشک می تواند پرانتزهای دندانپزشکی ساخته شده با مواد با کیفیت بهتر را برنامه ریزی و ایجاد کند ، این امر باعث می شود هزینه های تولید کمتر و زمان تولید کمتر باشد. از نظر جراحی ، این فناوری از طریق شبیه سازی عمل و پیش بینی نتایج مداخله قبل از انجام برنامه ریزی ، امکان برنامه ریزی بهتر را فراهم می آورد. یکی از مزایای طراحی لبخند این است که امکان ساخت پروتز با کیفیت بهتر و دقیق تر را فراهم می کند.

چرا باید طراحی خط لبخند انجام دهیم

از نرم افزار طراحی لبخند برای طراحی و ساخت پروتزهای دندانی بسیار دقیق استفاده می شود ، بنابراین پتانسیل خطای انسانی را کاهش می دهد. این روش با جلوگیری از عدم تطابق و خطاها ، موفقیت ایمپلنت را تضمین می کند. از این سیستم می توان برای ایجاد تاج ، پل ، اینلای ، لایه باز ، روکش ، کپی از موم ، پل های واکس ، کاشت و سایر دستگاه های ارتودنسی استفاده کرد.

طراحی خط لبخند
طراحی لبخند چیست؟

تکنیک طراحی لبخند در سه مرحله انجام می شود:

  • مرحله اول شامل دیجیتالی کردن قطعات برای ترمیم با استفاده از لیزر است.
  • در مرحله دوم ، یک طراحی گرافیکی کامپیوتری از ساختار پروتز با استفاده از نرم افزار سه بعدی ایجاد می شود.
  • در مرحله آخر براساس اطلاعات بدست آمده از اسکن ، پروتز در مدت زمان کوتاهی تولید می شود.

آماده سازی

دندان ها باید کاملاً تمیز باشند ، بنابراین باید قبل از انجام اسکن ، آنها را به صورت حرفه ای تمیز کنید. همچنین باید با استفاده از تکنیک های مناسب مسواک زدن و نخ دندان ، بهداشت دندان را حفظ کنید.
مراقبت های بعد از درمان:

برای حفظ نتایج درمانی ، رعایت نکات بهداشتی دندانپزشکی با مسواک زدن و نخ دندان پس از هر وعده غذایی بسیار مهم است. همچنین باید معاینات منظم را با دندانپزشک انجام دهید و تمیز کردن دندان را برای اطمینان از دوام درمان انجام دهید.

طراحی خط لبخند

مزایا

مزیت این پروتکل طراحی لبخند ایجاد سیستمی است که نتایج قابل پیش بینی ساخت زیبایی بیش از پیش را به همراه دارد. همچنین فرصتی عالی برای بیمار فراهم می کند تا قبل از شروع هرگونه درمان ، نتایج نهایی را بهینه به دست آورد.

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید