برای رفع دندان درد چه کنیم. از بین بردن دندان درد در خواب

رفع دندان درد

برای رفع دندان درد چه کنیم. از بین بردن دندان درد در خواب

اگر دندان درد دارید ، احتمال دارد که این مساله در خواب بیشتر نیز شود. ممکن است به طور کامل از شر آن نتوانیدخلاص شوید ، در ادامه روش های درمان و رفع دندان درد را به شما آموزش خواهیم داد.

در اینجا چند روش برای کاهش درد شما آورده شده است تا بتوانید خواب خوبی در شب داشته باشید.

• از داروهای بدون نسخه ضد درد استفاده کنید. استفاده از داروهایی مانند ایبوپروفن (Advil ، Motrin) ، استامینوفن (Tylenol) و آسپرین می تواند درد جزئی از درد دندان را تسکین دهد. استفاده از خمیرهای بی حس یا ژل – که اغلب با بنزوکائین است – می تواند به کاهش درد شما در طولانی مدت کمک کند. برای درمان نوزادان یا کودکان زیر 2 سال از هیچ گونه محصولات با بنزوکائین استفاده نکنید.
  • سر خود را بلند کنید. افتادن سر شما از بدن بیشتر است و باعث می شود خون از روی سرتان پرتاب نشود. اگر خون در سر شما باشد ، ممکن است درد دندان را شدت بخشد و احتمالاً شما را بیدار نگه دارد.
  • درست از قبل از خواب از خوردن غذاهای اسیدی ، سرد یا سخت خودداری کنید. این مواد غذایی می توانند دندان شما و هر حفره ای را که ممکن است قبلاً شکل گرفته باشد ، بدتر کند. سعی کنید از غذاهایی که باعث درد می شوند خودداری کنید.
  • دندان های خود را با دهانشویه بشویید. برای ضد عفونی و بی حسی دندان های خود از دهانشویه حاوی الکل استفاده کنید.
  • قبل از خواب از بستنی استفاده کنید. یک بسته یخی را با پارچه بپوشانید و قسمت دردناک صورت خود را روی آن قرار دهید. این می تواند به کاهش درد کمک کند تا بتوانید استراحت کنید.

داروهای طبیعی برای رفع دندان درد

این روش های درمانی توسط پزشکان برای معالجه بیماری های دهان از جمله دندان درد در شب و رفع دندان درد استفاده شده است. براساس یک منبع تحقیق معتبر در سال 2015 ، برخی از داروهای طبیعی عبارتند از:

میخک
برگ گواوا
پوست انبه
دانه گلابی و پوست
برگ سیب زمینی شیرین
برگهای آفتابگردان
برگهای تنباکو
سیر

قبل از استفاده از داروهای طبیعی با پزشک و دندانپزشک خود صحبت کنید. در مورد هرگونه حساسیت و یا واکنش نسبت به گیاهان یا روغنهای مورد استفاده مراقب باشید.

رفع دندان درد

دلایل دندان درد چیست؟

در رفع دندان درد دندانهای دندان ممکن است در اثر اتفاقی که برای دندانها یا لثه های شما می افتد ایجاد شود. آنها همچنین می توانند در اثر درد در سایر قسمتهای بدن ایجاد شوند. علل شایع دندان درد شامل موارد زیر است:

• آسیب دهان یا فک. این موارد ممکن است از ترومای فشار ناگهانی به ناحیه صورت رخ دهد.
  • عفونت سینوس. تخلیه ناشی از عفونت سینوس ممکن است باعث درد دندان شود.
  • پوسیدگی دندان. هنگامی که باکتری ها باعث پوسیدگی دندان ها شوند ، ممکن است اعصاب موجود در دندان شما در معرض دید باشد و باعث ایجاد درد شود.
  • از دست دادن ددان یا پر کردن. در صورت از بین رفتن پر شدگی ، عصب داخل دندان ممکن است در معرض درد باشد
  • دندان کشیده یا آلوده. گاهی اوقات به نام آبسه دندان گفته می شود ، این حالت به عنوان یک چرک در دندان توصیف می شود.
  • مواد غذایی یا بقایای دیگری که در دندانهای شما باقی مانده است. ماده آلی و معدنی که در دندانهای شما باقی مانده شده است می تواند باعث فشار بین دندان ها شود.
  • تاج دندان دندان یا خردشدن آن. اگر دندان عقل را بکشید، ممکن است به دندانهای دیگر فشار بیاورند.
  • بیماری لثه. بیماری های لثه مانند لثه یا بیماری پریودنتال می تواند باعث درد دندان یا درد شود.