پولیش دندان چیست ، هزینه پولیش دندان پس از کامپوزیت در تهران خرداد 1402

پولیش دندان

پولیش دندان چیست ، هزینه پولیش دندان پس از کامپوزیت در تهران خرداد 1402

پولیش دندان چیست؟ هزینه پولیش دندان کامپوزیت در تهران خرداد 1402 چقدر است ؟ پولیش یک روش دندانپزشکی است که مینای دندان شما را براق و صاف می کند.روش پولیش پس از کامپوزیت،  در مطب های دندانپزشکی ، این یک بخش استاندارد از یک جلسه معمول تمیز کردن دندان به شمار می رود که در ادامه روش آن به همراه تعرفه ، قیمت و زمان انجام این روش را بررسی خواهیم کرد.

پولیش دندان فقط برای تمیزکاری دندان نیست. این روش در هنگام خراب شدن یا سوراخ شدن دندان ،در جلوگیری از پوسیدگی دندان کمک کند.

پولیش دندان چیست

  • آیا پولیش دندان برای سلامتی دهان مهم است
  • چند بار در سال باید پولیش برای دندان انجام شود
  • هزینه پالیش دندان چقدر است
  • آیا باید این کار را در خانه انجام داد یا پیش دندانپزشک رفت

پولیش دندان
پولیش دندان و روش پولیش پس از کامپوزیت

مراحل پولیش دندان به صورت زیر است:

  • مرحله 1: دندان های شما از نظر پوسیدگی و نقاط ضعف در مینای دندان معاینه می شوند.
  • مرحله 2: در فرآیندی پلاک و تارتار از سطح دندانهای شما جدا می شوند.
  • مرحله 3: دندان های شما سپس ترمیم شده صیقل می یابند تا در نهایت روکش آن انجام شود

دو روش اصلی وجود دارد که می توان برای سفید شدن دندان پولیش استاندارد را انجام داد. “[اولین] با یک مته نرم دندانپزشکی با سرعت کم و یک روکش لاستیکی است. فنجان درون یک خمیر صاف کننده ساینده کمی روان است و برای تمیز کردن و صیقل دادن دندان از آن استفاده می شود. ”

پولیش چگونه انجام می شود؟

در ویدیو زیر می توانید مراحل کامل پالیش دندان را ببینید:

مزایای پولیش دندان چیست؟

در مورد مزایای پولیش دندان پس از کامپوزیت تا حدی در دندانپزشکی بحث شده است. یک بررسی بالینی در مورد مطالعات متعدد در سال 2018 نتیجه گرفت که پولیش منظم دندان به تنهایی مانع از بیماری لثه نمی شود بلکه به طور قطع از پوسیدگی های بعدی نیز جلوگیری می کند. در همان مورد ، بررسی شد كه كسانی كه دندانهای خود را پولیش کرده و ترمیم داده بودند ، پلاك روی دندانهایشان كمتر بود.

داشتن پلاک کمتر ممکن است مینای دندان شما را حفظ کند ، که پس از فرسایش یا پوسیدگی ، ترمیم کامل آن غیرممکن است. پولیش دندان پس از کامپوزیت همچنین لک های به وجود آمده  را از سطح دندانهای شما حذف می کند.

جلا دادن هم زیبایی و هم بهداشتی است. اگرچه مطمئناً می تواند ظاهر دندان های شما را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد ، اما پلاک و بیوفیلم ناخواسته را نیز به وجود می آورد تا لثه های سالم ایجاد شود. ”

پولیش دندان
هزینه پولیش دندان چقدر است؟ هزینه پولیش دندان کامپوزیت

به عنوان هزینه پولیش دندان کامپوزیت اگر بیمه دندانپزشکی دارید ، جلا دادن دندان باید به عنوان بخشی از معاینه روتین و تمیز کردن دندان شما پوشانده شود. این بدان معنی است که پولیش دندان به عنوان یک سرویس مراقبت پیشگیری ممکن است برای شما رایگان باشد.

اگر بیمه دندانپزشکی ندارید ، پرداخت دندان می تواند گران تر شود.

هزینه معاینه دندانپزشکی و تمیز کردن دندان بدون بیمه بسیار متفاوت است و به دندانپزشکی که انتخاب می کنید و هزینه زندگی در محل زندگی شما بستگی دارد.

برای اطلاع از قیمت به روز پالیش دندان ،  هزینه پولیش دندان کامپوزیت با دکمه مشاوره در واتساپ در پایین صفحه با ما در تماس باشید تا هزینه کلی را اعلام کنیم.

پولیش دندان
آیا می توانید دندان های خود را در خانه پالیش کنید؟

بسیاری از دستور العمل های DIY و کیت های پالیش بدون نسخه (OTC) وجود دارد که ادعا می کنند همان نتیجه را در منزل می گیرید که می توانید در حین مراجعه به دندان از دندانپزشکی حرفه ای استفاده کنید.

برخی از این داروهای خانگی برای دندانهای رنگ آمیز شامل جوش شیرین یا ذغال فعال است.

بنابراین ، آیا باید حتما پالیش دندان را انجام دهید؟ “شما می توانید ، اما ما آن را توصیه نمی کنیم! جوش شیرین و سیلیس در خمیر دندان اثر مشابهی دارد [به پولیش دندان در خانه].

“مینا دندان هرگز برنمی گردد ، بنابراین تلاش برای انجام کاری خود می تواند منجر به سایش مینا ، حساسیت [دندان] و حتی پوسیدگی دندان شود.”

پولیش دندان

در مورد محصولاتی که بطور خاص ادعا می کنند دندان های شما را صیقل می دهد و همچنین دندانپزشک می خواهد ، دکتر لینهارت به شما توصیه می کند که پاکسازی کنید.

“از کیت در منزل به هر قیمتی اجتناب کنید. اکثر خمیردندان های تجاری به همان اندازه پولیش را توصیه می کنند که در خانه توصیه می کنیم. “هر زمان که بخواهید می توانید از طریق دکمه واتساپ در پایین صفحه برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید و پیام ارسال کنید.

نتیجه

پولیش یک روش ساده است که دندانپزشکان در حین تمیز کردن و معاینه یکساله شما با پوسیدگی دندان انجام داده یا بعد از انجام کامپوزیت برای زیبایی بیشتر این کار را در نظر می گیرند. بنابراین بهتر است هر سال یک بار دندان های خود را پولیش کنید.

 

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید