آیا زغال باعث سفیدی دندان می شود؟ روش سفیدی دندان با زغال

سفید شدن دندان با ذغال

آیا زغال باعث سفیدی دندان می شود؟ روش سفیدی دندان با زغال

سفید کردن دندان با زغال ، هیچ چیز بدتر از پیدا بودن دندان های زرد در عکس هایی که می گیرید نیست . در این مطلب سفیدی دندان با زغال را بررسی می کنیم و خواهیم دید که آیا ذغال به سفید شدن دندان کمک می کند یا خیر.

شما در مورد تمام راه هایی که می توانید دندان های خود را سفید کنید ، فکر می کنید: اجتناب از قهوه ، نوشیدن جوش شیرین ، استفاده از کیت سفید کننده – لیست ادامه می یابد. اما آیا از زغال هم تا به حال استفاده کرده اید تا دندان های سفید تری داشته باشید.

آیا زغال باعث سفیدی دندان می شود؟

بله درست است سفیدی دندان با زغال امکان دارد. پر کردن دهان با ماده ای که به نظر می رسد مانند خاکستر باشد می تواند دندان های شما را به طور بالقوه روشن کند. مطابق آنچه که پیتر استر ، دندانپزشک آرایشی و بهداشتی با مجله Harper’s Bazaar به اشتراک گذاشته است ، این محلول نوعی کربن است که در هنگام ذرات مانند آهنربا عمل می کند. این ماده می تواند به لکه ها ، تارتارها ، باکتری ها و ویروس ها متصل شود و همچنین پس از شستشوی مواد زغال سنگ ، آنها را از دهان جدا کند.

البته منظور از زغال ، همان که در آتش زدن و کباب درست کردن استفاده می کنید نیست. Activated charcoal نوعی کربن فعال شده است که اولا به تمیزی دندان و پس از آن به سفیدی بیشتر دندان ها کمک می کند.

از زغال نمی توان به عنوان جایگزین خمیر دندان استفاده کرد

سفید شدن دندان با ذغال
برای سفیدی دندان با زغال یادآوری این نکته مهم است که اگر ذغال سنگ ممکن است به سفیدتر کردن لبخند شما کمک کند ، به این معنی نیست که باید به هیچ وجه مسواک زدن را متوقف کنید.

Gregg Lituchy ، دندانپزشک ، به مجله Harper’s Bazaar گفت: “زغال فعال می تواند به عنوان مکمل مسواک زدن با خمیردندان معمولی برای افرادی که به دنبال لبخند سفیدتر هستند ، استفاده شود ، اما به صورت تنها قابل استفاده نیست.” “خمیر دندان منظم ، فلوراید مورد نیاز ما را برای مبارزه با پوسیدگی دندان به ما می دهد ، بنابراین لازم است که آن را به عنوان بخشی از یک کار روزانه نگه دارید.”

سفید شدن دندان با ذغال

در اصل ، استفاده از زغال چوب نباید جایگزین رژیم بهداشت دهان و دندان شما شود. زغال می تواند نوعی تمیز کننده مکمل برای دندان ها باشد.

در مطلب معرفی بهترین خمیر دندان ها ، انواع مختلف خمیر دندان های زغالی که برای سفیدی بیشتر دندان های شما مناسب باشد را نیز معرفی کردیم.

روش های سنتی برای سفیدی دندان با زغال

سفید شدن دندان با ذغال
مطمئنا به دنبال توصیه های بهداشتی دندانپزشک خود باشید تا نقص های دندان شما را بهبود بخشد و منجر به بسیاری از همان مزایای استفاده از زغال چوب فعال شود. مسواک زدن دو بار در روز ، نخ دندان زدن در صبح یا شب و استفاده مکرر از دهانشویه باعث می شود سفیدی دندان های شما مانند همیشه روشن به نظر برسند ، باعث تقویت نفس تازه ، جلوگیری از خرابی و احتمال ابتلا به عفونت لثه را کاهش می دهد.

برای اطمینان از سالم بودن دندانها ، لثه ها و زبان ، در استفاده از خمیردندان TheraBreath و شستشوی دهانی در نظر بگیرید. این محصولات به باکتری های مضر حمله کرده و بزاق را تحریک می کنند.

منبع: DENTALPRACTICEMAGAZINE

امتیاز دهی به این مقاله

برای ثبت امتیاز کلیک کنید

میانگین امتیاز / 5. تعداد امتیلز

نظر در "آیا زغال باعث سفیدی دندان می شود؟ روش سفیدی دندان با زغال"

  1. Ali

    بسیار عالی و قابل استفاده

  2. Ali

    ممنون بابت مطالب مفیدتون
    موفق باشید

نظر بدهید

تهران

بین میدان کاج و میدان شهرداری , نبش خ مروارید , ساختمان پزشکان مروارید , طبقه 4 , واحد26

09036070721

امروز تماس بگیرید!

ساعات کار

شنبه - جمعه : 10:00 الی 20:00

ارسال ایمیل

drbanafsheizadi74@gmail.com
برای مشاوره رایگان اینجا کلیک کنید